poniedziałek, 25 kwietnia 2011

Moje podkłady - wady i zalety.

Bardzo lubie się malować. Podkreślanie oczu i ust w każdym makijażu jest śliczne . Już sama przyzwyczaiłam się do fluidu i nie mogę bez niego wyjśc z domu , bo uważam , że wyglądam po prostu brzydko! Nie , nie jestem tzw. " tapeciarą" . ; ) Zawsze należy malować się z umiarem , tak samo delikatnie nakładać podkład . Jeśli za dużo go nałożymy  wygladamy jak byśmy miały maske..
Pokaże wam moje podkłady i powiem wam co mi się w nich podoba , a co nie . 

Mój pierwszy " podkład " był z Nivea visage young . Jednak to był krem nawilżający + lekki podkład i w ogóle mi nie przypadł do gustu . Dobrze się go nie rozsmarowuje i wcale nie wygładza cery .
Następnie używałam z miss sporty - so clear, antybakteryjny podkład .
Używałam go przez dłuższy czas , ale dobrze nie krył i chciałam zacząć używać prawdziwych fluidów.
( wszystkie te podkłady dostępne są w Rossmannie za nie więcej jak 10zł . )

1.  Rimmel Stay Matte ( 202 classic beige )zalety: daje ładny kolor twarzy i w miare długo się na niej utrzymuje, dość dobrze się go rozprowadza, nawilża .
wady: według mnie sam nie wygląda dobrze ( ja używam jeszcze do niego puder z tej samej firmy ), nie jest wydajny, nie kryje i nie matuje dobrze .
cena: ponad 20zł . Rossmann .

2. Lirene City Matt ( naturalny 204 )zalety: dobrze się go rozprowadza, matuje, wygładza , nawilża
wady: po jednym nałożeniu nie kryje dobrze, nie utrzymuje się długo na twarzy.
cena: ok. 24zł . Rossmann .

3. Max Factor Xperience ( beige linen 50, spf 10 )zalety:dobrze się go rozprowadza, matuje, wygładza, nawilża, długo utrzymuje się na twarzy, jest " lekki " .
wady: praktycznie jest ich brak , ale według mnie największą wadą jest cena , był dla mnie za jasny.
cena: ok.65zł . Rossmann.

4. podkład FM Make Up second skin foundation ( naturalny ) zalety: dobrze się go rozprowadza, jest chyba najbardziej trwałym podkładem.
wady: nie kryje dobrze, ma trochę żółty kolor na twarzy
cena: ok.47zł . salon Fm ul. Rydgiera , Wrocław








                                  
                                      

1
2

3

4


Obecnie używam podkład z Fm i puder z Rimmel Stay Matte .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz